Velký výběr knih z oblasti podnikání a managementu. Najdete u nás například knihy Analýza podniku v rukou manažera, Air Traffic management, Management znalostí a další.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe.
Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu.
Celkem 59 položek
pro malé a střední firmy
Myslete globálně! Internacionali...
Mějte svůj čas pod kontrolou
Strategie a trendy ? 2., rozšíře...
Vývojové trendy - Organizace a ř...
Zajištění bezpečnosti občanů pro...
Současná ekonomická situace nutí...
Od operativního řízení výroby k ...
Jak založit a provozovat soukrom...
Úpadek a etika managementu
Čtrnácté vydání nejuznávanější u...
Praktická příručka
Co říká pravice a levice a jak j...
V dnešní době podniky hledají př...
Jak přežít v konkurenčním prostř...
Z nejpřísnější kritičky svou nej...