Prodejny a otvírací doba


Uživatelský profil


Objednávky


Předplatné



Prodejny a otvírací doba

  • Jaká je otevírací doba prodejny?
    • Prodejna Pekařova 4, Praha je otevřena každý všední den od 8,30 do 17,00 hod.
    • Otevírací dobu prodejen naleznete v sekci Prodejny a výdejní místa.
  • Kdy si mohu objednané zboží na prodejně vyzvednout?
    • O možnosti osobního odběru budete informováni přímo prodejnou a to zprávou e-mailem.
  • Jakým způsobem mohu zboží na prodejně zaplatit?
    • Zboží na prodejně můžete zaplatit hotově nebo platební kartou.
  • Mohu přijít do prodejny, i když nemám zboží objednané?
    • Ano, můžete, ale ne všechno zboží, které nabízíme, je fyzicky dostupné na prodejnách.
    • Pro rychlé odbavení Vaší objednávky doporučujeme zadat objednávku Vámi vybraného zboží přes náš e-shop.
  • Je osobní odběr na vašich kamenných prodejnách zpoplatněn?
    • Osobní odběr zboží je na našich kamenných prodejnách zdarma při objednávce nad 200 Kč. Objednávky za méně než 200 Kč jsou zpoplatněny 20 Kč.

  • Jak dlouho je zboží rezervováno v případě osobního odběru na prodejně?
    • Zboží je rezervováno po dobu 7 pracovních dnů, poté je automaticky vráceno na sklad. Pokud Vám uvedený termín nevyhovuje, sdělte nám prosím jiný termín na e-mail: objednavky@sevt.cz.
 

 

Uživatelský profil

  • Registrovali jsme naši školu, za jak dlouho bude registrace ověřena?
    • Nové registrace jsou ověřovány do dvou hodin. Poté obdržíte e-mail s údaji k přihlášení.
    • Po přihlášení do našeho e-shopu můžete nakupovat uzamčené tiskopisy on-line.

 

Objednávky

  • Za jak dlouho mi bude zboží doručeno? 
    • V případě, že je zboží v množství, které objednáváte skladem, je objednávka zpravidla expedována do 24 hodin od zadání objednávky. Ve školní a vánoční sezóně je nutné počítat s expedicí zboží z naší strany do 2 až 5 pracovních dnů.
  • Jakým způsobem mohu objednávku stornovat?
    • V případě, že není objednávka expedována, lze objednávku stornovat e-mailem, telefonicky nebo přes kontaktní formulář.
  • Obdrželi jsme od vás kupní smlouvu na školní tiskopisy. Je nutné vám jí zasílat zpět, když objednáváme tiskopisy v průběhu roku přes váš e-shop?
    • Kupní smlouvu nám v tomto případě zpět nezasílejte, může Vám posloužit jako nabídkový list.
  • Máte kupní smlouvu ke stažení na svém webu?
    • Kupní smlouvu ke stažení naleznete zde.
  • Poskytuje vaše společnost náhradní plnění?
    • Náhradní plnění nabízíme v současné době pouze školám a dá se uplatnit na veškeré zboží mimo předplatného. Bude-li zákazník požadovat náhradní plnění, nemá nárok na žádnou slevu. V případě, že škola zasílá objednávku (faxem, e-mailem, Českou poštou) a požaduje náhradní plnění, tak je vždy nutné do objednávky tento požadavek uvádět. Při dokončení webové objednávky si zákazník může zvolit, jestli požaduje náhradní plnění, nebo ne.  Potvrzení o náhradním plnění může zákazník vyžádat zde.
  • Jak uplatním reklamaci?
    • Reklamace podávejte, prosím, písemně na reklamace@sevt.cz.
    • Reklamované zboží zašlete na uvedenou adresu: SEVT, a. s., zákaznické oddělení – reklamace, Pekařova 4, Praha 8 – Bohnice, 181 06.

 

Předplatné

  • Kdy dostanu vyúčtování?
    • Vyúčtování se vystavuje vždy k 31. prosinci aktuálního roku. Zákazníci ho obdrží ve lhůtě do 15. ledna následujícího roku. To znamená, že zálohovou fakturu platíte rok dopředu a vyúčtování k ní dostáváte až po vyexpedování posledního titulu daného roku.
  • Co dělat v případě, že mám na vyúčtování přeplatek?
    • Přeplatky vzniklé z vyúčtování budou vráceny automaticky na bankovní účet zákazníka do termínu splatnosti uvedeném na vyúčtovací faktuře.

  • Kde a jak se přihlásím na účet předplatného pro získání daňového dokladu nebo vyúčtování?