Reklamace a vrácení zboží
14. 4. 2025
Jak reklamovat zboží?
Reklamace vadného zboží
Pro urychlení reklamačního procesu doporučujeme vyplnit reklamační list.
Reklamované zboží můžete společně s vyplněným reklamačním listem doručit:
- osobně na některou z našich prodejen
- prostřednictvím dopravce - na adresu sídla společnosti
Chybějící zboží v balíčku
- kontaktujte nás na e-mail: reklamace@sevt.cz
- do e-mailu uveďte číslo objednávky a SEVT kódy chybějícího zboží
Dorazilo jiné zboží
- Kontaktujte nás na e-mail: reklamace@sevt.cz
Vrácení zboží
Nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů.
Pro vrácení zboží prosím vyplňte formulář o odstoupení od smlouvy.
Vracet zboží můžete:
- osobně na některé z našich prodejen
- prostřednictvím dopravce - na adresu sídla společmosti
Podrobné informace v rámci reklamací, si můžete přečíst zde.