Reklamační/obchodní asistent/ka

Náplň práce:
  • dobropisování vráceného zboží, odbavení reklamovaného zboží
  • agenda spojená s reklamacemi, kontakt s produktovými manažery, účetním oddělením a skladem
  • zpracování mailové komunikace se zákazníkem, včetně řešení nestandardních požadavků, případné konzultace
  • upomínání zákazníků s platbou předem
  • rozesílání slevových kupónů
  • administrativní agenda, kontrola objednávek - výpomoc zákaznickému oddělení
  • zajišťování chodu recepce

Požadujeme:
  • minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitou
  • znalost PC (MS Office na uživatelské úrovni), znalost účetního programu Helios výhodou
  • dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • spolehlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
  • výhodou praxe a znalost zákaznického oddělení
  • vhodné i pro absolventy

Nabízíme:
  • práci v příjemném kolektivu
  • stabilní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • práce na HPP
  • motivační platové ohodnocení, stravenky
  • začátek pracovní doby  7:30 - 8:00
  • nástup možný ihned

V případě zájmu nás kontaktujte na emailu personalni@sevt.cz 
 

Staňte se součástí našeho úspěšného týmu SEVT, a.s.